Počet záznamov: 1  

Strategic marketing and management of private labels

  1. Názov Strategic marketing and management of private labels
    Preklad názvuStrategický marketing a manažment privátnych značiek
    Autorské údajeJan Šalamoun, Jana Kubínová, Iveta Pavezová
    Autor Šalamoun Jan
    Spoluautori Kubínová Jana
    Pavezová Iveta
    Zdrojový dokument Auspicia : recenzovaný časopis pro otázky společenských a humanitných věd : recenzirujemyj žurnal dlja obščestvennych nauk. Roč. 11, č. 2 (2014), s. 93-102. - České Budějovice : Vysoká škola evropských a regionálních studií, 2014. ISSN 1214-4967
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá značky maloobchodné * manažment * konkurencia * trh spotrebiteľský * marketing strategický
    AnotáciaMožnosti uplatnenia privátnych značiek na spotrebiteľskom trhu.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Zväzky2014: 1-4

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.