Počet záznamov: 1  

Využití sociálních sítí jako nástroje marketingové komunikace destinace

  1. Názov Využití sociálních sítí jako nástroje marketingové komunikace destinace
    Súbežný názovUsing social networks as tools of destination`s marketing communication
    Autorské údajeIda Vajčnerová, Eva Kloudová
    Autor Vajčnerová Ida
    Spoluautori Kloudová Eva
    Zdrojový dokument Ekonomická revue cestovného ruchu : vedecký časopis Ekonomickej fakulty Univerzity Mateja Bela. Roč. 47, č. 3 (2014), s. 151-161. - Banská Bystrica : Ekonomická fakulta UMB, 2014. ISSN 0139-8660
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 338.48 - Cestovný ruch. Politika cestovného ruchu
    Heslá ruch cestovný * marketing * komunikácia marketingová * siete sociálne * internet * prieskum * Česko
    AnotáciaCharakteristika sociálnej siete. Využívanie sociálnych sietí ako nástroja marketingovej komunikácie. Možnosti sociálnych sietí na propagáciu destinácie cestovného ruchu. Výsledky prieskumu.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2014: 1-4

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.