Počet záznamov: 1  

Medzinárodný marketingový mix vybraného podniku

  1. Názov Medzinárodný marketingový mix vybraného podniku : bakalárska práca
    Autorské údajeNikola Babjaková, školiteľ: Katarína Procházková
    Autor Babjaková Nikola
    Ďalší autori Procházková Katarína (Školiteľ (konzultant)) EUBFPMKPM - Katedra manažmentu FPM
    Korporácia Fakulta podnikového manažmentu EU . Katedra manažmentu
    Vydavateľské údajeBratislava, 2014. - 54 s.
    Druh dokumentupráce záverečné bakalárske (Bc.)
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Báza dátZÁVEREČNÉ PRÁCE
    Signatúra879889

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Príloha544.9 KBz IP adresy EU po prihlásení
    Elektronická verzia práce305.7 KBz IP adresy EU po prihlásení

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.