Počet záznamov: 1
Marketingový audit v teórii a v praxi
Názov Marketingový audit v teórii a v praxi : dizertačná práca Autorské údaje Šárka Kličková, školiteľ: Viera Čihovská Autor Kličková Šárka EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Ďalší autori Čihovská Viera (Školiteľ (konzultant)) EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Korporácia Obchodná fakulta EU . Katedra marketingu Vydavateľské údaje Bratislava, 2014. - 147 s. Druh dokumentu práce dizertačné doktorandské (PhD., Dr.) Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá audit * marketing * audit interný Báza dát KNIHY Počet ex. 1, z toho voľných 0, prezenčne 1 Signatúra 879309 Dostupnosť Autor nesúhlasí so sprístupnením digitálnej rozmnoženiny
kniha
Signatúra Lokácia Dislokácia Info 879309 SEK Časopisecká študovňa len prezenčne
Počet záznamov: 1