Počet záznamov: 1  

The Growing importance of personal marketing in the context of complex management of companies during changes

  1. Názov The Growing importance of personal marketing in the context of complex management of companies during changes
    Autorské údajePeter Jamnický
    Autor Jamnický Peter EUBFPMKPM - Katedra manažmentu FPM
    Zdrojový dokument Personnel marketing and personnel management : select issues : peer-reviewed proceedings of scholarly articles : VEGA 1/0053/12. S. 97-112. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2014 / Polednáková Anna ; Andrejčák Martin ; Kita Pavol ; Králik Jozef. ISBN 978-80-225-3906-7
    Vydavateľské údajeObr.
    PoznámkyVEGA 1/0053/2012. - Res. angl. Bibliogr. odkazy
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 65.012.4 - Technika a metódy riadenia. Riadenie. Vedenie. Autorita
    Heslá riadenie podnikové * marketing personálny * kooperácia * spolupráca podnikov * klaster * podnik malý * podnik stredný
    Kategória EPCVedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Odkazy (3) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE14 00530-009, originál dokumentu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1