Počet záznamov: 1  

Marketingové trendy v znalostnej spoločnosti

  1. Názov Marketingové trendy v znalostnej spoločnosti [elektronický zdroj] : zborník vedeckých statí 3
    Autorské údajezostavil a korektúru vykonal: Karol Čarnogurský, recenzenti: Jaroslav Mazúrek, Ľubica Černá
    Ďalší autori Čarnogurský Karol (Zostavovateľ / Kompilátor)
    Mazúrek Jaroslav (Recenzent)
    Černá Ľubica (Recenzent)
    Korporácia Pedagogická fakulta Katolíckej univerzity v Ružomberku . Katedra manažmentu
    Vydavateľské údajeRužomberok : VERBUM , 2014. - CD-ROM [211 s.]
    ISBN978-80-561-0143-8
    Druh dokumentuzborníky
    Jazyk dokumentuslovenčina, angličtina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * spoločnosť vedomostná * marketing mix * komunikácia marketingová * analýza swot
    Báza dátKNIHY
    Počet ex.1, z toho voľných 0, prezenčne 1
    Odkazy (5) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    (6) - ČLÁNKY
    Signatúra880488
    Archív EPCE14 00615-001, originál dokumentu

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF4.2 MBz IP adresy EU po prihlásení
    elektronická kniha

    elektronická kniha

    SignatúraLokáciaDislokáciaInfo
    880488SEKVšeobecná študovňalen prezenčne
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.