Počet záznamov: 1  

Marketingový audit z pohľadu teórie a praxe

  1. Názov Marketingový audit z pohľadu teórie a praxe
    Preklad názvuThe Theoretical and practical view of the marketing audit
    Autorské údajeŠárka Kličková
    Autor Kličková Šárka EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokument Studia commercialia Bratislavensia : scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave. Roč. 7, č. 25 (2014), s. 53-65. - Bratislava : Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2014. ISSN 1337-7493
    Výstup z projektu VEGA 1/0047/11 Koncepcia európskeho marketingu a segmentácia spoločného trhu so zameraním na výber a implementáciu marketingových stratégií pre zvýšenie konkurenčnej schopnosti slovenských podnikov na trhoch EÚ
    PoznámkyVEGA 1/0047/11
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * audit * teória a prax
    AnotáciaNový teoretický pohľad a poznatky na marketingový audit. Prezentácia výsledkov zahraničných výskumníkov.
    Kategória EPCVedecké práce v domácich nekarentovaných časopisoch
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE14 00574-017, originál dokumentu
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2014: 25-28

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.