Počet záznamov: 1
The Expansion Strategy of Multinational Chains
Názov The Expansion Strategy of Multinational Chains Preklad názvu Expanzívna stratégia nadnárodných sietí Autorské údaje Erika Seres Huszárik, Enikö Dobai Korcsmáros Autor Huszárik Erika Seres Spoluautori Dobai Korcsmáros Enikő EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM Zdrojový dokument Scientific papers of the University of Pardubice : Series D. Č. 30 (2014), s. 84-94. - Pardubice : Fakulta ekonomicko-správní Univerzity Pardubice, 2014. ISSN 1804-8048 Poznámky Registrovaný: Scopus Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Česká republika Systematika 339.94 - Kooperácia. Koprodukcia. Špecializácia. Internacionalizácia výroby Heslá reťazce obchodné * siete maloobchodné * lokalizácia * stratégia podnikateľská * spoločnosti nadnárodné Anotácia Preverenie kritérií na umiestnenie potravinových reťazcov. Faktory vplyvu na výber vhodnej polohy maloobchodnej siete a index penetrácie na území SR. Špecifiká expanzie sietí hypermarketov. DIY (Do It Yourself) maloobchodné siete a siete s domácimi potrebami, ich zvláštnosti. Kategória EPC ADM Registrované v SCOPUS Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E14 00715-001, kópia plného textu Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2014: 30
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 8.8 MB z IP adresy SEK po prihlásení článok
Počet záznamov: 1