Počet záznamov: 1  

The Expansion Strategy of Multinational Chains

  1. Názov The Expansion Strategy of Multinational Chains
    Preklad názvuExpanzívna stratégia nadnárodných sietí
    Autorské údajeErika Seres Huszárik, Enikö Dobai Korcsmáros
    Autor Huszárik Erika Seres
    Spoluautori Dobai Korcsmáros Enikő EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM
    Zdrojový dokument Scientific papers of the University of Pardubice : Series D. Č. 30 (2014), s. 84-94. - Pardubice : Fakulta ekonomicko-správní Univerzity Pardubice, 2014. ISSN 1804-8048
    PoznámkyRegistrovaný: Scopus
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 339.94 - Kooperácia. Koprodukcia. Špecializácia. Internacionalizácia výroby
    Heslá reťazce obchodné * siete maloobchodné * lokalizácia * stratégia podnikateľská * spoločnosti nadnárodné
    AnotáciaPreverenie kritérií na umiestnenie potravinových reťazcov. Faktory vplyvu na výber vhodnej polohy maloobchodnej siete a index penetrácie na území SR. Špecifiká expanzie sietí hypermarketov. DIY (Do It Yourself) maloobchodné siete a siete s domácimi potrebami, ich zvláštnosti.
    Kategória EPCADM
    Registrované vSCOPUS
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE14 00715-001, kópia plného textu
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2014: 30

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF8.8 MBz IP adresy SEK po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.