Počet záznamov: 1  

Geomarketing - nástroj zmeny fungovania maloobchodných jednotiek

  1. Názov Geomarketing - nástroj zmeny fungovania maloobchodných jednotiek
    Preklad názvuGeomarketing as a tool of operating the retail units
    Autorské údajePavol Konštiak
    Autor Konštiak Pavol EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokument Studia commercialia Bratislavensia : scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave. Roč. 7, č. 26 (2014), s. 226-236. - Bratislava : Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2014. ISSN 1337-7493
    Vydavateľské údajeObr.
    PoznámkyRes. angl. Bibliogr. odkazy
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * spotrebitelia * maloobchod * Slovensko
    AnotáciaProblematika priestorových (geografických) aspektov štúdia maloobchodu. Poznanie spotrebiteľa ako východiskový predpoklad geomarketingu. Aplikácia geomarketingu na lokálnej úrovni.
    Kategória EPCVedecké práce v domácich nekarentovaných časopisoch
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE14 00607-013, originál dokumentu
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Zväzky2014: 25-28

    článok

    článok

Počet záznamov: 1