Počet záznamov: 1  

Odmeňovanie zamestnancov ako nástroj personálneho marketingu

  1. Názov Odmeňovanie zamestnancov ako nástroj personálneho marketingu
    Súbežný názovRemuneration of employees as a tool of personnel marketing
    Autorské údajeZuzana Joniaková
    Autor Joniaková Zuzana EUBFPMKPM - Katedra manažmentu FPM
    Zdrojový dokument Personálny marketing a personálny manažment v organizácii : zborník vedeckých prác : [abstrakty]. [1 s.] [CD-ROM]. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2014 / Polednáková Anna ; Andrejčák Martin ; Matulčíková Marta ; Králik Jozef. ISBN 978-80-225-3916-6
    PoznámkyAbstrakt
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina, angličtina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Kategória EPCRôzne publikácie a dokumenty, ktoré nemožno zaradiť do žiadnej z predchádzajúcich kategórií
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE14 00616-007, originál dokumentu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.