Počet záznamov: 1  

Trends in brand policy

  1. Názov Trends in brand policy
    Súbežný názovTrendy v značkovej politike
    Autorské údajeMichal Pružinský, Anna Hrnčiarová Turčiaková
    Autor Pružinský Michal EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF
    Spoluautori Hrnčiarová Turčiaková Anna EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF
    Zdrojový dokument / Čarnogurský Karol ; Mazúrek Jaroslav ; Černá Ľubica Marketingové trendy v znalostnej spoločnosti : zborník vedeckých statí 3. S. 163-168 CD-ROM. - Ružomberok : VERBUM, 2014. ISBN 978-80-561-0143-8
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * komunikácia marketingová * značky výrobkov * produkty * konkurencia
    AnotáciaZnačková politika ako významná súčasť marketingovej stratégie. Spojenie značky s produktom alebo jej vnímanie ako súčasti sortimentnej a komunikačnej politiky - stratégie. Interpretácia značiek ako symbolického prostriedku prezentovania osobnostných charakteristík, ktoré spotrebitelia preferujú.
    Kategória EPCVedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE14 00615-002, originál dokumentu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.