Počet záznamov: 1  

Guerilla marketing – príležitosť pre malé podniky?

  1. Názov Guerilla marketing – príležitosť pre malé podniky?
    Súbežný názovGuerilla marketing – opportunity for small businesses?
    Autorské údajeErika Dudáš-Pajerská
    Autor Dudáš-Pajerská Erika EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF
    Zdrojový dokument Marketingové trendy v znalostnej spoločnosti : zborník vedeckých statí 3. S. 50-55. - Ružomberok : VERBUM, 2014 / Čarnogurský Karol ; Mazúrek Jaroslav ; Černá Ľubica. ISBN 978-80-561-0143-8
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * komunikácia marketingová * stratégia marketingová * podnik malý * kreativita * náklady * guerilla marketing
    AnotáciaCharakteristika guerilla marketingu. Výhody a nevýhody guerilla marketingu. Guerilla marketing ako príležitosť pre malé podniky.
    Báza dátČLÁNKY

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.