Počet záznamov: 1  

Efektívnosť marketingovej komunikácie v cestovnom ruchu so zameraním na elektronický marketing

  1. Názov Efektívnosť marketingovej komunikácie v cestovnom ruchu so zameraním na elektronický marketing
    Súbežný názovEffectiveness of marketing communications in tourism with a focus on electronic marketing
    Autorské údajeMariana Ivaničková
    Autor Ivaničková Mariana EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF
    Zdrojový dokument Marketingové trendy v znalostnej spoločnosti : zborník vedeckých statí 3. S. 70-80. - Ružomberok : VERBUM, 2014 / Čarnogurský Karol ; Mazúrek Jaroslav ; Černá Ľubica. ISBN 978-80-561-0143-8
    Vydavateľské údajeObr., tab.
    PoznámkyRes. angl., slov. Bibliogr. odkazy
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing elektronický * marketing mix * komunikácia marketingová * ruch cestovný * technológie informačné * technológie komunikačné * efektívnosť
    AnotáciaMarketingová komunikácia a internet. Komunikačný mix na internete. Porovnanie internetu s ostatnými médiami. Vymedzenie cestovného ruchu a SACR. Elektronický marketing v odvetví cestovného ruchu. Možnosti merania marketingovej komunikácie. Zhodnotenie marketingovej komunikácie v podnikoch cestovného ruchu. Najväčšie prekážky zavádzania IKT v podnikoch cestovného ruchu na Slovensku.
    Kategória EPCVedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Odkazy (1) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE14 00615-003, originál dokumentu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1