Počet záznamov: 1  

Product placement v marketingovom komunikačnom mixe

  1. Názov Product placement v marketingovom komunikačnom mixe
    Súbežný názovProduct placement in the marketing communication mix
    Autorské údajeAnna Diačiková
    Autor Diačiková Anna
    Zdrojový dokument Marketingové trendy v znalostnej spoločnosti : zborník vedeckých statí 3. S. 34-44. - Ružomberok : VERBUM, 2014 / Čarnogurský Karol ; Mazúrek Jaroslav ; Černá Ľubica. ISBN 978-80-561-0143-8
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * médiá * film * televízia * produkty * značky * reklama * efektívnosť
    AnotáciaTeoretické vymedzenie Product placementu. Product displacement. História Product placementu. Product placement v historických filmoch a v novších filmoch. Rozdelenie Product placementu. Vplyv Product placementu. Faktory ovplyvňujúce efektívnosť Product placementu. Cena Product placementu. Product placement v Európe a na Slovensku.
    Báza dátČLÁNKY

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.