Počet záznamov: 1  

A Satisfied customer as the highest goal for business and the mightiest tool of competitiveness

  1. Názov A Satisfied customer as the highest goal for business and the mightiest tool of competitiveness
    Preklad názvuSpokojný zákazník ako najvyšší cieľ podnikania a najsilnejší nástroj konkurencieschopnosti
    Autorské údajeGabriela Končitíková, Tomáš Culík
    Autor Končitíková Gabriela
    Spoluautori Culík Tomáš
    Zdrojový dokument Acta academica karviniensia : vědecký recenzovaný časopis. Roč. 14, č. 2 (2014), s. 35-47. - Karviná : Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta, 2014. ISSN 1212-415X
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 65.011.1 - Politika podnikania. Podniková stratégia
    Heslá batizmus * podnikanie zodpovedné * podmienky sociálne * etika sociálna * ochrana sociálna * starostlivosť o zákazníkov * starostlivosť o pracovníkov
    AnotáciaZabezpečenie udržateľnej ziskovosti podniku. Sociálne zodpovedné podnikanie T. Baťu. Opis baťovho systému riadenia podniku pred r. 1945. Analýza systémov CSR (Corporate Social Responsibility) a CSV (Creating Shared Value). Možné aplikácie pre dnešné podnikateľské stretégie.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2014: 1-4

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF557.6 KBverejne dostupné
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.