Počet záznamov: 1  

Die deutschen Printmedien in der Zeit der digitalen Revolution

  1. Názov Die deutschen Printmedien in der Zeit der digitalen Revolution : bakalárska práca
    Autorské údajeMária Nagyová, školiteľ: Júlia Prociková
    Autor Nagyová Mária
    Ďalší autori Prociková Júlia (Školiteľ (konzultant)) EUBFAJKJT - Katedra jazykovedy a translatológie FAJ
    Korporácia Fakulta aplikovaných jazykov EU v Bratislave . Katedra interkultúrnej komunikácie
    Vydavateľské údajeBratislava, 2014. - 50 s.
    Druh dokumentupráce záverečné bakalárske (Bc.)
    Jazyk dokumentunemčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Báza dátZÁVEREČNÉ PRÁCE
    Signatúra880697

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Elektronická verzia práce736.1 KBz IP adresy EU po prihlásení

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.