Počet záznamov: 1  

Zlatá diskontná baňa

  1. Názov Zlatá diskontná baňa
    Autorské údajeMarek Legéň, Ivan Haluza
    Autor Legéň Marek
    Spoluautori Haluza Ivan
    Zdrojový dokument Trend : týždenník o ekonomike a podnikaní. Roč. 24, č. 39 (2. október 2014), s. 10-14. - Bratislava : News and Media Holding, 2014. ISSN 1335-0684
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.1 - Obchod - všeobecné otázky. Trh
    Heslá reťazce obchodné * trh * potraviny * tovar spotrebný * diskont * tržby * výnosy * marketing * Nemecko * Slovensko
    AnotáciaNemecký diskont Lidl na slovenskom trhu ako jeden z najsilnejších hráčov. Veľké zastúpenie privátnych značiek. Najnižšie zastúpenie slovenských potravín. Tematické ponuky spotrebného tovaru - ťahák aj pre náročnejších spotrebiteľov. Kľúč k jednoduchosti. Nemecká presnosť. Vizitka Lidla (tržby a čistý zisk, 2006-2012). Masívny marketing. Výdavky na reklamu. Porovnanie výnosov najväčších obchodníkov (Tesco, Lidl, Kaufland, Billa).
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2014: 31-40

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.