Počet záznamov: 1  

Lidl v Európe: od veľkého brata k veľkej budúcnosti

  1. Názov Lidl v Európe: od veľkého brata k veľkej budúcnosti
    Autorské údajeMarek Legéň
    Autor Legéň Marek
    Zdrojový dokument Trend : týždenník o ekonomike a podnikaní. Roč. 24, č. 39 (2. október 2014), s. 16-18. - Bratislava : News and Media Holding, 2014. ISSN 1335-0684
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.1 - Obchod - všeobecné otázky. Trh
    Heslá diskont * reťazce obchodné * potraviny * manažment * Nemecko * Európa
    AnotáciaPohľad na expanziu nemeckého diskontu Lidl. Vznik firmy - 30. roky 20. storočia. Vznik reťazca. Systematická zahraničná expanzia. Člen skupiny Schwarz Gruppe. Plánovaný štart na americkom trhu v r. 2018. Manažment podniku. Miesto na britskom maloobchodnom trhu.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2014: 31-40

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.