Počet záznamov: 1  

Vznikla nová lobistická skupina: SAMO

  1. Názov Vznikla nová lobistická skupina: SAMO
    Zdrojový dokument Slovenský výber : mesačník manažmentu obchodu, výroby a distribúcie. Roč. 18, č. 8-9 (2014), s. 9. - Bratislava : SON MEDIA, 2014. ISSN 1335-9266
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 334.78 - Združovanie a organizačné formy v rámci hospodárskej samosprávy
    Heslá reťazce obchodné * združenia * lobizmus
    AnotáciaPod strechou Slovensko-nemeckej obchodnej a priemyselnej komory vznikla v oblasti obchodu nová lobistická skupina, ktorú tvoria výlučne zahraničné obchodné reťazce pôsobiace na slovenskom trhu. Nové odvetvové združenie s názvom SAMO (Slovenská asociácia moderného obchodu). Členmi SAMO sú: Billa, Kaufland, Lídl, Tesco a veľkoobchod Metro.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2014: 2-12

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.