Počet záznamov: 1
Purchase Decision Criteria in Product Category of Perfumes: Empirical Study
Názov Purchase Decision Criteria in Product Category of Perfumes: Empirical Study Preklad názvu Kritériá rozhodovania pri obstaraní v produktových kategóriách parfumov: empirická štúdia Autorské údaje Ľubica Knošková Autor Knošková Ľubica EUBOBFKTK - Katedra tovaroznalectva a kvality tovaru OBF - zrušená Zdrojový dokument Non-food product's quality and innovations. Pp. 73-84. - Cracow : Polish Society of Commodity Science, 2014 / Adamczyk Jadwiga ; Adamczyk Wacław. ISBN 978-83-940189-8-6 Výstup z projektu KEGA 017EU-4/2013 Vzdelávanie mládeže na stredných odborných školách, zamerané na tvorbu inovácií a nových podnikateľských príležitostí
Poznámky KEGA 017EU-4/2013 Druh dokumentu rozpis článkov z kníh Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Poľsko Systematika 159.9 - Psychológia Heslá správanie spotrebiteľa * priemysel * kozmetika * dizajn * kritériá rozhodovania Anotácia Kozmetický priemysel - charakteristika trhu. Špecifiká spotrebiteľského správania na trhu s kozmetikou. Obalový dizajn a vlastnosti parfumov. Význam rozhodovacích kritérií pre spotrebiteľa. Kategória EPC Vedecké práce v zahraničných recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E14 00800-001, originál dokumentu
článok
Počet záznamov: 1