Počet záznamov: 1  

Sociální odpovědnost a partnerství v mikroprostředí

  1. Názov Sociální odpovědnost a partnerství v mikroprostředí
    Autorské údajeGustav Tomek
    Autor Tomek Gustav
    Zdrojový dokument Marketing & komunikace. Roč. 24, č. 3 (2014), s. 17-19. - Praha : Česká marketingová společnost, 2014. ISSN 1211-5622
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá firmy * marketing * konkurencieschopnosť * zákazníci * zamestnanci * lojálnosť zamestnancov * zodpovednosť podniku spoločenská
    AnotáciaPosun v chápaní mikroprostredia, prípadne i makroprostredia ako príležitosti pre vytváranie partnerských vzťahov v prospech budovania postavenia firmy, či jej prežitia. Príčiny radikálnej zmeny pohľadu. Partneri mikroprostredí. Rozhodujúci je stále vzťah k zákazníkom. Zamestnanec sa stáva spolupracovníkom. Lojálnosť zamestnancov, jej hlavné atribúty. Zmyslom úspešného riadenia je prekročenie hraníc firmy.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2014: 1-4

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.