Počet záznamov: 1  

Les stratégies marketing des opérateurs téléphoniques en Slovaquie

  1. Názov Les stratégies marketing des opérateurs téléphoniques en Slovaquie : diplomová práca
    Autorské údajePetra Hrivnáková, školiteľ: Jaroslav Kita
    Autor Hrivnáková Petra
    Ďalší autori Kita Jaroslav (Školiteľ (konzultant)) EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Korporácia Ekonomická univerzita v Bratislave . Ústav medzinárodných programov
    Vydavateľské údajeBratislava, 2014. - 64 s.
    Druh dokumentupráce diplomové (Mgr.,Ing.)
    Jazyk dokumentufrancúzština
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Báza dátZÁVEREČNÉ PRÁCE
    Signatúra880823

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Elektronická verzia práce436.4 KBverejne dostupné

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.