Počet záznamov: 1  

Funkcie personálneho marketingu a udržateľný rozvoj

  1. Názov Funkcie personálneho marketingu a udržateľný rozvoj . 3.8
    Preklad názvuFunctions of Personnel Marketing and Sustainable Development
    Autorské údajeMiroslava Szarková
    Autor Szarková Miroslava EUBFPMKPM - Katedra manažmentu FPM
    Zdrojový dokumentSocioekonomické aspekty trvale udržitelného rozvoje České republiky 10 let po vstupu do Evropské unie. S. 148-152. - České Budějovice : Vysoká škola evropských a regionálních studií, 2014 / Pevná Jana ; Vávrová Vladimíra. ISBN 978-80-87472-69-9
    Druh dokumenturozpis článkov z kníh
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 331.108 - Personálna organizácia. Pracovný poriadok. Pracovná disciplína
    Heslá marketing personálny * miesta pracovné * trh práce * sily pracovné * zamestnanci * manažment personálny * prieskum * Slovensko
    AnotáciaFunkcie personálneho marketingu a ich chápanie manažmentmi podnikov v Slovenskej republike. Výsledky prieskumu - prehľad základných a podporných funkcií personálneho marketingu tak, ako ich vníma manažment podnikov v SR.
    Kategória EPCVedecké práce v zahraničných recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Odkazy (1) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE14 00878-001, kópia plného textu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.