Počet záznamov: 1
Funkcie personálneho marketingu vo vnímaní podnikových manažmentov v Slovenskej republike
Názov Funkcie personálneho marketingu vo vnímaní podnikových manažmentov v Slovenskej republike Súbežný názov Functions of the personnel marketing in the perception of business managements in the Slovak Republic Autorské údaje Miroslava Szarková Autor Szarková Miroslava EUBFPMKPM - Katedra manažmentu FPM Zdrojový dokument Societas et iurisprudentia : medzinárodný internetový vedecký časopis. Roč. 2, č. 1 (2014), s. 174-185 online. - Trnava : Trnavská univerzita v Trnave, 2014. ISSN 1339-5467 Výstup z projektu VEGA 1/0053/12 Personálny marketing a personálny manažment v malých a stredných podnikoch v kontexte hospodárskych zmien
Poznámky VEGA 1/0053/12 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 331.108 - Personálna organizácia. Pracovný poriadok. Pracovná disciplína Heslá marketing personálny * manažment personálny * zamestnanci * sily pracovné * trh práce * prieskum * firmy * Slovensko Anotácia Úloha personálneho marketingu. Funkcie personálneho marketingu a ich chápanie manažmentmi podnikov v Slovenskej republike. Výsledky prieskumu. Kategória EPC Vedecké práce v domácich nekarentovaných časopisoch Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Odkazy (1) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E14 00879-001, kópia plného textu Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2014: 1
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 727.6 KB verejne dostupné článok
Počet záznamov: 1