Počet záznamov: 1  

Potenciál repozitára ako marketingového nástroja inštitúcie

  1. Názov Potenciál repozitára ako marketingového nástroja inštitúcie
    Súbežný názovThe repository potential as a marketing tool of institution
    Autorské údajeJozef Gajdoš
    Autor Gajdoš Jozef EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF
    Zdrojový dokumentSieťovanie vybraných prvkov fakultných štruktúr - interakcia teórie a praxe : elektronický zborník príspevkov z odborného workshopu, 28.3.2014 Prešov. S. [1-5], [CD-ROM]. - Prešov : Prešovská univerzita v Prešove, 2014 ; Sieťovanie vybraných prvkov fakultných štruktúr - interakcia teórie a praxe odborný workshop / Sojka Ladislav ; Mesároš Peter. ISBN 978-80-8165-046-8
    PoznámkyKEGA 017PU-4/2013
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * komunikácia marketingová * nástroje marketingové * marketing mix * školy vysoké * imidž * teória a prax
    AnotáciaCiele marketingovej komunikácie vysokej školy, imidž a využívanie nástrojov PR zo strany vysokej školy. Rezervy v marketingovej komunikácii vysokej školy a identifikácia problematických oblastí. Formulovanie a podnety k zmenám.
    Kategória EPCOdborné práce v domácich nerecenzovaných zborníkoch (konferenčných aj nekonferečných)
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Odkazy (1) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    (1) - KNIHY
    Archív EPCE14 00881-001, kópia plného textu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.