Počet záznamov: 1
Potenciál repozitára ako marketingového nástroja inštitúcie
Názov Potenciál repozitára ako marketingového nástroja inštitúcie Súbežný názov The repository potential as a marketing tool of institution Autorské údaje Jozef Gajdoš Autor Gajdoš Jozef EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF Zdrojový dokument Sieťovanie vybraných prvkov fakultných štruktúr - interakcia teórie a praxe : elektronický zborník príspevkov z odborného workshopu, 28.3.2014 Prešov. S. [1-5], [CD-ROM]. - Prešov : Prešovská univerzita v Prešove, 2014 ; Sieťovanie vybraných prvkov fakultných štruktúr - interakcia teórie a praxe odborný workshop / Sojka Ladislav ; Mesároš Peter. ISBN 978-80-8165-046-8 Poznámky KEGA 017PU-4/2013 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing * komunikácia marketingová * nástroje marketingové * marketing mix * školy vysoké * imidž * teória a prax Anotácia Ciele marketingovej komunikácie vysokej školy, imidž a využívanie nástrojov PR zo strany vysokej školy. Rezervy v marketingovej komunikácii vysokej školy a identifikácia problematických oblastí. Formulovanie a podnety k zmenám. Kategória EPC Odborné práce v domácich nerecenzovaných zborníkoch (konferenčných aj nekonferečných) Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Odkazy (1) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ (1) - KNIHY Archív EPC E14 00881-001, kópia plného textu
článok
Počet záznamov: 1