Počet záznamov: 1
Stratégia uvedenia nového výrobku na trh
Názov Stratégia uvedenia nového výrobku na trh : diplomová práca Autorské údaje Katarína Baďurová, školiteľ: Ľubica Knošková Autor Baďurová Katarína Ďalší autori Knošková Ľubica (Školiteľ (konzultant)) EUBOBFKTK - Katedra tovaroznalectva a kvality tovaru OBF - zrušená Korporácia Obchodná fakulta EU . Katedra tovaroznalectva a kvality tovaru Vydavateľské údaje Bratislava, 2014. - 72 s. Druh dokumentu práce diplomové (Mgr.,Ing.) Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Báza dát ZÁVEREČNÉ PRÁCE Signatúra 881542
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Príloha 18.2 MB z IP adresy EU po prihlásení Elektronická verzia práce 7.3 MB z IP adresy EU po prihlásení kniha
Počet záznamov: 1