Počet záznamov: 1  

Systémy manažérstva ako súčasť marketingovej stratégie podniku

  1. Názov Systémy manažérstva ako súčasť marketingovej stratégie podniku : diplomová práca
    Autorské údajeTamara Radovičová, školiteľ: Marta Karkalíková
    Autor Radovičová Tamara
    Ďalší autori Karkalíková Marta (Školiteľ (konzultant)) EUBOBFKTK - Katedra tovaroznalectva a kvality tovaru OBF - zrušená
    Korporácia Obchodná fakulta EU . Katedra tovaroznalectva a kvality tovaru
    Vydavateľské údajeBratislava, 2014. - 82 s.
    Druh dokumentupráce diplomové (Mgr.,Ing.)
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Báza dátZÁVEREČNÉ PRÁCE
    Signatúra881543
    DostupnosťAutor nesúhlasí so sprístupnením digitálnej rozmnoženiny


Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.