Počet záznamov: 1  

Obchodný model internetovej reklamy typu PPC

  1. Názov Obchodný model internetovej reklamy typu PPC
    Súbežný názovThe PPC online advertising business model
    Autorské údajeOľga Škvarčeková
    Autor Škvarčeková Oľga EUBOBFKIO - Katedra informatiky obchodných firiem OBF - zrušená
    Zdrojový dokument Technológie okolo nás... : zborník vedeckých statí. S. 103-107 CD-ROM. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2014 / Červenka Peter ; Hlavatý Ivan ; Pólya Attila ; Hasan Jamal. ISBN 978-80-225-3945-6
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 659.1 - Propagácia. Reklama
    Heslá firmy * reklama * internet
    AnotáciaOnline reklama je neoddeliteľnou súčasťou komunikačného mixu každej významnejšej firmy. Pay per click reklama (PPC) a jej podstata. Výhody a nevýhody PPC reklamy.
    Kategória EPCVedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE14 00888-018, originál dokumentu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.