Počet záznamov: 1  

Strategický marketing

  1. Názov Strategický marketing
    Autorské údajeDagmar Lesáková a kolektív, recenzenti: Kornélia Richterová, Róbert Hölcz
    Autor Lesáková Dagmar EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Spoluautori Čimo Jozef EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Hanuláková Eva EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Lukačovičová Zuzana EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Ďalší autori Richterová Kornélia (Recenzent) EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Hölcz Róbert (Recenzent)
    Korporácia Ekonomická univerzita v Bratislave
    Vydavateľské údajeBratislava : Sprint 2 , 2014. - 349 s. [20,63 AH]
    Vydanie1. vyd.
    Edícia Economics
    ISBN978-80-89710-07-2
    PoznámkyVEGA 1/0652/12
    Druh dokumentuučebnice
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing strategický * audit * analýza swot * stratégia marketingová * plán marketingový * zákazníci * konkurencia * portfólio * produkty * značky * stratégia distribučná * komunikácia marketingová * štruktúra organizačná * kontrola
    Kategória EPCVysokoškolské učebnice vydané v domácich vydavateľstvách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Počet ex.10, z toho voľných 5, prezenčne 3
    Signatúra882854-882863
    Archív EPCE14 00941-001, kópia titul. strany

    SignatúraLokáciaDislokáciaInfo
    882854SEKSklad knižničného fondulen prezenčne
    882855SEKSklad knižničného fonduvypožičaný
    882856SEKSklad knižničného fonduvoľný
    882857SEKSklad knižničného fonduvoľný
    882858SEKSklad knižničného fonduvoľný
    882859SEKSklad knižničného fonduvoľný
    882860SEKSklad knižničného fonduvoľný
    882861SEKVšeobecná študovňalen prezenčne
    882862SEKVšeobecná študovňalen prezenčne
    882863SEKPobočka SEK Košicevypožičaný

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.