Počet záznamov: 1  

Význam distribučných partnerstiev v podnikaní

  1. Názov Význam distribučných partnerstiev v podnikaní
    Súbežný názovThe Importance of distribution pertnerships in business
    Autorské údajeMartin Moravčík
    Autor Moravčík Martin EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokument Ekonomika cestovného ruchu a podnikanie : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave : cestovný ruch - všeobecná ekonomika - obchod - služby - podnikanie - regionálny rozvoj. Roč. 6, č. 3 (2014), s. 14-24. - Bratislava : Katedra služieb a cestovného ruchu OBF EU, 2014. ISSN 1337-9313
    Výstup z projektu VEGA 1/0134/14 Podpora inovácií v distribučných procesoch prostredníctvom zavádzania moderných technológií a optimalizácie logistických činností so zameraním na zníženie záťaže životného prostredia a na zvyšovanie kvality života
    PoznámkyVEGA 1/0134/14
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 658.8 - Odbytové hospodárstvo. Predaj. Odbyt
    Heslá distribúcia * kanály distribučné * kooperácia * spolupráca podnikov * partnerstvo verejno-súkromné * franšíza * koncesie * licencie * maloobchod
    AnotáciaCharakteristika distribučného kanála. Kooperácia a partnerstvá v distribučnom kanáli. Kooperačné formy podnikov. Moc v distribučných kanáloch. Konflikty a ich riešenie. Realizácia kooperačných vzťahov spoločnosti Tesco a Bird Eye Wall`s v praxi.
    Kategória EPCVedecké práce v domácich nekarentovaných časopisoch
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE14 00943-003, originál dokumentu
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2014: 1-4

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.