Počet záznamov: 1  

Nation branding ako súčasť diplomacie Slovenskej republiky

  1. Názov Nation branding ako súčasť diplomacie Slovenskej republiky
    Autorské údajeKatarína Cséfalvayová
    Autor Cséfalvayová Katarína EUBFMVKDV - Katedra medzinárodných ekonomických vzťahov a hospodárskej diplomacie FMV
    Zdrojový dokument Ekonomické, politické a právne otázky medzinárodných vzťahov 2014 : zborník vedeckých prác. S. 39-44 CD-ROM. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2014 / Adašková Daša ; Lipková Ľudmila ; Balhar Víťazoslav ; Sorby Karol R. ; Strážovská Helena. ISBN 978-80-225-3886-2
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 659 - Propagácia. Reklama. Informácie o výrobkoch a výrobnej činnosti. Public relations
    Heslá Slovensko * prezentácia * svet * diplomacia * marketing
    AnotáciaSumarizácia výsledkov projektu mladých vedeckých pracovníkov pod názvom Nation branding ako súčasť diplomacie Slovenskej republiky – stratégia jednotnej prezentácie Slovenska v zahraničí, ktorý bol riešený na Fakulte medzinárodných vzťahov v období od 1.5.2013 do 31.12.2013. Hlavným prínosom príspevku je formulácia série odporúčaní pre tvorbu jednotnej prezentácie Slovenskej republiky smerom navonok.
    Kategória EPCVedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE14 00971-006, originál dokumentu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.