Počet záznamov: 1  

Kreatívne vzdelávanie v škandinávskych krajinách

  1. Názov Kreatívne vzdelávanie v škandinávskych krajinách
    Preklad názvuCreative education in Scandinavian countries
    Autorské údajeEmília Krajňáková
    Autor Krajňáková Emília
    Zdrojový dokument Sociálno-ekonomická revue : vedecký časopis Fakulty sociálno-ekonomických vzťahov Trenčianskej univerzity Alexandra Dubčeka v Trenčíne. Roč. 12, č. 3 (2014), s. 78-89. - Trenčín : Trenčianska univerzita Alexandra Dubčeka v Trenčíne, 2014. ISSN 1336-3727
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 378 - Vysoké školstvo. Vedecká výučba
    Heslá Fínsko * Nórsko * kreativita * politika vzdelávania * vzdelávanie
    AnotáciaKreativita je jedným z najdôležitejších vedeckých problémov, skúmaných v ostatnom období na filozofickej, kulturologickej, pedagogickej, individuálno-psychologickej a sociálno-psychologickej úrovni. Pojem kreativity je analogicky pojmu „tvorivé schopnosti“, je nerozlučne spätý s tvorivou činnosťou, rodiacou niečo kvalitatívne nové. Kreatívne vzdelávanie predpokladá učenie prostredníctvom tvorivosti, preto je orientované na aktivizáciu tvorivej činnosti a rozvoj tvorivých schopnosti žiakov a taktiež generovanie nových ideí a riešenie neštandardných problémov. Analýza podstaty týchto pojmov a skúmanie kreatívneho vzdelávania a kreatívnej pedagogiky. Príčiny a možnosti ich uplatňovania a podoby kreatívneho vzdelávania v škandinávskych krajinách.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Zväzky2014: 1-4

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.