Počet záznamov: 1
Kreatívne vzdelávanie v škandinávskych krajinách
Názov Kreatívne vzdelávanie v škandinávskych krajinách Preklad názvu Creative education in Scandinavian countries Autorské údaje Emília Krajňáková Autor Krajňáková Emília Zdrojový dokument Sociálno-ekonomická revue : vedecký časopis Fakulty sociálno-ekonomických vzťahov Trenčianskej univerzity Alexandra Dubčeka v Trenčíne. Roč. 12, č. 3 (2014), s. 78-89. - Trenčín : Trenčianska univerzita Alexandra Dubčeka v Trenčíne, 2014. ISSN 1336-3727 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 378 - Vysoké školstvo. Vedecká výučba Heslá Fínsko * Nórsko * kreativita * politika vzdelávania * vzdelávanie Anotácia Kreativita je jedným z najdôležitejších vedeckých problémov, skúmaných v ostatnom období na filozofickej, kulturologickej, pedagogickej, individuálno-psychologickej a sociálno-psychologickej úrovni. Pojem kreativity je analogicky pojmu „tvorivé schopnosti“, je nerozlučne spätý s tvorivou činnosťou, rodiacou niečo kvalitatívne nové. Kreatívne vzdelávanie predpokladá učenie prostredníctvom tvorivosti, preto je orientované na aktivizáciu tvorivej činnosti a rozvoj tvorivých schopnosti žiakov a taktiež generovanie nových ideí a riešenie neštandardných problémov. Analýza podstaty týchto pojmov a skúmanie kreatívneho vzdelávania a kreatívnej pedagogiky. Príčiny a možnosti ich uplatňovania a podoby kreatívneho vzdelávania v škandinávskych krajinách. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Zväzky 2014: 1-4
článok
Počet záznamov: 1