Počet záznamov: 1  

Šesť krokov, ktoré privedú firmu k novým zákazníkom

  1. Názov Šesť krokov, ktoré privedú firmu k novým zákazníkom
    Autorské údajePetra Jamrichová
    Autor Jamrichová Petra
    Zdrojový dokument Obchod : marketing, retail, FMCG. Roč. 19, č. 5 (2014), s. 18. - Bratislava : MAFRA, 2014. ISSN 1335-2008
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá nákup * programy vernostné * správanie spotrebiteľa
    AnotáciaPrečo by firmy mali mať vernostný program, podľa čoho by si ho mali zvoliť. Zmena vernostného programu a ako ho nastaviť, aby nebol kontraproduktívny. Efektívnosť vernostného programu a ako sa dá merať.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2014: 1-6

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.