Počet záznamov: 1
Šesť krokov, ktoré privedú firmu k novým zákazníkom
Názov Šesť krokov, ktoré privedú firmu k novým zákazníkom Autorské údaje Petra Jamrichová Autor Jamrichová Petra Zdrojový dokument Obchod : marketing, retail, FMCG. Roč. 19, č. 5 (2014), s. 18. - Bratislava : MAFRA, 2014. ISSN 1335-2008 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá nákup * programy vernostné * správanie spotrebiteľa Anotácia Prečo by firmy mali mať vernostný program, podľa čoho by si ho mali zvoliť. Zmena vernostného programu a ako ho nastaviť, aby nebol kontraproduktívny. Efektívnosť vernostného programu a ako sa dá merať. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2014: 1-6
článok
Počet záznamov: 1