Počet záznamov: 1  

Facebook verzus džobportály: Kto je pri nábore efektívnejší

  1. Názov Facebook verzus džobportály: Kto je pri nábore efektívnejší
    Autorské údajeAndrej Winter
    Autor Winter Andrej
    Zdrojový dokument Trend : týždenník o ekonomike a podnikaní. Roč. 24, č. 46 (20. novembra 2014), s. 50-51. - Bratislava : News and Media Holding, 2014. ISSN 1335-0684
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 331.108 - Personálna organizácia. Pracovný poriadok. Pracovná disciplína
    Heslá nábor pracovníkov * ponuka práce * siete sociálne * stránky webové * zamestnávatelia * reklama
    AnotáciaSociálna sieť Facebook ako druhá najnavštevovanejšia webová stránka za Googlom. Viac ako polovica používateľov vo veku 25 až 49 rokov. Potenciál sociálnej siete pri nábore pracovníkov. Branding zamestnávateľa.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2014: 41-51

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.