Počet záznamov: 1
Facebook verzus džobportály: Kto je pri nábore efektívnejší
Názov Facebook verzus džobportály: Kto je pri nábore efektívnejší Autorské údaje Andrej Winter Autor Winter Andrej Zdrojový dokument Trend : týždenník o ekonomike a podnikaní. Roč. 24, č. 46 (20. novembra 2014), s. 50-51. - Bratislava : News and Media Holding, 2014. ISSN 1335-0684 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 331.108 - Personálna organizácia. Pracovný poriadok. Pracovná disciplína Heslá nábor pracovníkov * ponuka práce * siete sociálne * stránky webové * zamestnávatelia * reklama Anotácia Sociálna sieť Facebook ako druhá najnavštevovanejšia webová stránka za Googlom. Viac ako polovica používateľov vo veku 25 až 49 rokov. Potenciál sociálnej siete pri nábore pracovníkov. Branding zamestnávateľa. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2014: 41-51
článok
Počet záznamov: 1