Počet záznamov: 1  

Skúmanie vplyvov vizuálnych marketingových stimulov na spotrebiteľské správanie

  1. Názov Skúmanie vplyvov vizuálnych marketingových stimulov na spotrebiteľské správanie
    Súbežný názovExploration of impact to visual marketing stimilus on consumer's behaviour
    Autorské údajeRóbert Šlosár
    Autor Šlosár Róbert EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM
    Zdrojový dokument Parametre konkurencieschopnosti podnikateľského prostredia na Slovensku v kontexte geopolitických zmien : zborník abstraktov z vedeckého seminára KPH, 2.-3.10.2014 Horný Smokovec. S. 52-53 CD-ROM. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2014 / Grisáková Nora ; Kintler Jakub ; Kufelová Iveta ; Štetka Peter ; Fendeková Eleonora ; Parametre konkurencieschopnosti podnikateľského prostredia na Slovensku v kontexte geopolitických zmien Vedecký seminár. ISBN 978-80-225-3965-4
    PoznámkyAbstrakt
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuangličtina, slovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Kategória EPCAbstrakty príspevkov z domácich konferencií
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE14 01073-018, originál dokumentu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.