Počet záznamov: 1  

Stimuly, priestor a skryté reakcie zákazníka: možnosti uplatnenia neuromarketingového výskumu

  1. Názov Stimuly, priestor a skryté reakcie zákazníka: možnosti uplatnenia neuromarketingového výskumu
    Autorské údajeJakub Berčík, Johana Paluchová, Katarína Kleinová
    Autor Berčík Jakub
    Spoluautori Paluchová Johana
    Kleinová Katarína
    Zdrojový dokument International scientific days 2014 : improving performance of agriculture and the economy : challenges for management and policy : proceedings of reviewed articles of [13th] international scientific conference : may 21 -23, 2014, High Tatras, Slovak Republic. S. 10-16 CD-ROM. - Nitra : Slovak University of Agriculture in Nitra, 2014 / Zentková Iveta ; Improving performance of agriculture and the economy : challenges for management and policy International scientific conference. ISBN 978-80-552-1187-9
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá neuromarketing * správanie spotrebiteľa * emócie * komunikácia
    AnotáciaNeuromarketing je ďalší sofistikovaný odbor marketingového výskumu, ktorý umožňuje detailnejšie rozpoznať postoje zákazníka a identifikovať dôvody, prečo k daným procesom v jeho správaní dochádza. Neuromarketing sa zaradil na popredné miesto svetového marketingu, poskytuje presnejšie výsledky a firmy, ktoré využívajú neuromarketing sú dvakrát úspešnejšie, ako tie ostatné. Možnosti uplatnenia neuromarketingového výskumu v podmienkach Slovenskej republiky.
    Báza dátČLÁNKY

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.