Počet záznamov: 1  

Strategický marketing

  1. Názov Strategický marketing
    Autorské údajeTomáš Barčík
    Autor Barčík Tomáš
    Vydavateľské údajePraha : Ústav práva a právní vědy , 2013. - 110 s.
    Edícia Edice právo a management
    ISBN978-80-905247-7-4
    Druh dokumentuučebnice
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing strategický * firmy * plánovanie strategické * značky výrobkov * portfólio * riadenie * plánovanie * marketing * ciele podnikové * stratégia marketingová
    Báza dátKNIHY
    Počet ex.1, z toho voľných 0, prezenčne 1
    Signatúra883045

    SignatúraLokáciaDislokáciaInfo
    883045SEKVšeobecná študovňalen prezenčne

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.