Počet záznamov: 1
Metodika hodnotenia výkonnosti vernostných programov
Názov Metodika hodnotenia výkonnosti vernostných programov Preklad názvu Methodology for performance evaluation of loyality programs Autorské údaje Katarína Gubíniová Autor Gubíniová Katarína Zdrojový dokument Marketing science & inspirations : vedecký časopis zameraný na problematiku marketingu a marketingového manažmentu : scientific journal is aimed at the area marketing and marketing management. Roč. 9, č. 3 (2014), s. 15-25. - Bratislava : Univerzita Komenského v Bratislave, 2014. ISSN 1338-7944 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá programy vernostné * výkonnosť * efektívnosť ekonomická * odmeňovanie * motivácia Anotácia Analýza realizácie takej marketingovej aktivity, ktorej v teoretickej oblasti absentuje dimenzia sledovania výkonnosti a v praxi sú pri jej realizácii organizácie konfrontované s neefektívnosťou vynakladania predovšetkým finančných prostriedkov. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Zväzky 2014: 1-4
článok
Počet záznamov: 1