Počet záznamov: 1  

Značka jako nehmotný majetek firem a oceňovací praxe na českém trhu

  1. Názov Značka jako nehmotný majetek firem a oceňovací praxe na českém trhu
    Preklad názvuBrand as companies`intangible asset and related valuation practice on the Czech market
    Autorské údajeMonika Harantová, Marie Hesková
    Autor Harantová Monika
    Spoluautori Hesková Marie
    Zdrojový dokument Marketing science & inspirations : vedecký časopis zameraný na problematiku marketingu a marketingového manažmentu : scientific journal is aimed at the area marketing and marketing management. Roč. 9, č. 3 (2014), s. 26-32. - Bratislava : Univerzita Komenského v Bratislave, 2014. ISSN 1338-7944
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 347.77 - Priemyselné, výrobné a vedecké vlastníctvo a vlastnícke vzťahy. Patentové a značkové právo
    Heslá Česko * oceňovanie * štandardy ohodnocovacie medzinárodné * majetok nehmotný * známky ochranné
    AnotáciaPrehľad metód oceňovania ochranných značiek na českom trhu. Oceňovanie pomocou Medzinárodných štandardov. Vybrané aspekty praktického oceňovania.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Zväzky2014: 1-4

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.