Počet záznamov: 1  

Etnocentrizmus slovenských spotrebiteľov

  1. Názov Etnocentrizmus slovenských spotrebiteľov
    Preklad názvuEthnocentrism of Slovak consumers
    Autorské údajeLucia Vilčeková
    Autor Vilčeková Lucia
    Zdrojový dokument Marketing science & inspirations : vedecký časopis zameraný na problematiku marketingu a marketingového manažmentu : scientific journal is aimed at the area marketing and marketing management. Roč. 9, č. 3 (2014), s. 53-59. - Bratislava : Univerzita Komenského v Bratislave, 2014. ISSN 1338-7944
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 366 - Spotrebiteľ a jeho problémy
    Heslá spotrebitelia * značky výrobkov * rozhodovanie nákupné * pôvod tovaru
    AnotáciaPojem spotrebiteľský etnocentrizmus. Analýza významu krajiny pôvodu v procese rozhodovania o nákupe.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Zväzky2014: 1-4

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.