Počet záznamov: 1
Etnocentrizmus slovenských spotrebiteľov
Názov Etnocentrizmus slovenských spotrebiteľov Preklad názvu Ethnocentrism of Slovak consumers Autorské údaje Lucia Vilčeková Autor Vilčeková Lucia Zdrojový dokument Marketing science & inspirations : vedecký časopis zameraný na problematiku marketingu a marketingového manažmentu : scientific journal is aimed at the area marketing and marketing management. Roč. 9, č. 3 (2014), s. 53-59. - Bratislava : Univerzita Komenského v Bratislave, 2014. ISSN 1338-7944 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 366 - Spotrebiteľ a jeho problémy Heslá spotrebitelia * značky výrobkov * rozhodovanie nákupné * pôvod tovaru Anotácia Pojem spotrebiteľský etnocentrizmus. Analýza významu krajiny pôvodu v procese rozhodovania o nákupe. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Zväzky 2014: 1-4
článok
Počet záznamov: 1