Počet záznamov: 1  

Ochranné známky ako nástroj komunikácie so spotrebiteľmi

  1. Názov Ochranné známky ako nástroj komunikácie so spotrebiteľmi
    Súbežný názovA Trade marks as a communication tool with consumer
    Autorské údajeAlena Dudeková
    Autor Dudeková Alena EUBOBFKTK - Katedra tovaroznalectva a kvality tovaru OBF - zrušená
    Zdrojový dokument Informatizácia spoločnosti a jej interakcia so vzdelávacím systémom 2014 : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie : 18. 9. 2014 Senec. S. 14-17 CD-ROM. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2014 / Červenka Peter ; Hlavatý Ivan ; Pólya Attila ; Hasan Jamal ; Informatizácia spoločnosti a jej interakcia so vzdelávacím systémom 2014 Medzinárodná vedecká konferencia. ISBN 978-80-225-3946-3
    Výstup z projektu VEGA 1/0635/14 Stav a perspektívy rozvoja trhu biopotravín, tradičných a regionálnych potravín na Slovensku
    PoznámkyVEGA 1/0635/14
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 620.2 - Náuka o tovare. Tovaroznalectvo
    Heslá tovaroznalectvo * kvalita tovaru * komunikácia marketingová * známky ochranné * výhody konkurenčné * vlastníctvo duševné
    AnotáciaOchranná známka ako významný nástroj pri rozoznávaní a získavaní upevnenia konkurenčného postavenia jej majiteľa na trhu. Hlavné funkcie ochrannej známky. Zákon č. 506/2009 Z. z. o ochranných známkach.
    Kategória EPCPublikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE14 01137-004, originál dokumentu

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF373.9 KBz IP adresy SEK po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.