Počet záznamov: 1  

Konkurencia v odvetví predaja módnych odevov v prostredí európskeho trhu

  1. Názov Konkurencia v odvetví predaja módnych odevov v prostredí európskeho trhu
    Súbežný názovCompetition in the fashion clothing industry in the European market
    Autorské údajeVeronika Hrdličková
    Autor Hrdličková Veronika EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokument Informatizácia spoločnosti a jej interakcia so vzdelávacím systémom 2014 : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie : 18. 9. 2014 Senec. S. 40-48 CD-ROM. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2014 / Červenka Peter ; Hlavatý Ivan ; Pólya Attila ; Hasan Jamal ; Informatizácia spoločnosti a jej interakcia so vzdelávacím systémom 2014 Medzinárodná vedecká konferencia. ISBN 978-80-225-3946-3
    Výstup z projektu KEGA 018EU-4/2014 Euromarketing - faktory a determinanty jednotného európskeho trhu
    PoznámkyKEGA 018EU-4/2014
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá obchod * marketing * stratégia marketingová * politika sortimentná * odevy * značky výrobné * konkurencia
    AnotáciaEurópsky trh v oblasti predaja módnych odevov a nadnárodné spoločnosti, ktoré sa úspešne etablovali na zahraničných trhoch. Charakteristika modelov riadenia a identifikácia atribútov podnecujúcich budovanie konkurenčnej výhody TOP 5 spoločností pôsobiacich v oblasti predaja módnych odevov v prostredí európskeho trhu.
    Kategória EPCPublikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE14 01137-008, originál dokumentu

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF468.9 KBz IP adresy SEK po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.