Počet záznamov: 1  

Bencharking ako nástroj konkurenčnej analýzy v e-marketingu vysokej školy

  1. Názov Bencharking ako nástroj konkurenčnej analýzy v e-marketingu vysokej školy : habilitačná prednáška
    Autorské údajeAndrej Miklošík
    Autor Miklošík Andrej EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Korporácia Ekonomická univerzita v Bratislave . Obchodná fakulta
    Vydavateľské údajeBratislava, 2014. - 77 s.
    Edícia Habilitačné a inauguračné prednášky
    Druh dokumentuprehľady (obzory)
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 65.012 - Metódy riadenia podniku a organizácie priemyslu, obchodu a dopravy
    Heslá benchmarking * marketing elektronický * školy vysoké * marketing
    Báza dátKNIHY
    Počet ex.2, z toho voľných 2, prezenčne 0
    Signatúra883229, 883230

    SignatúraLokáciaDislokáciaInfo
    883229SEKSklad knižničného fonduvoľný
    883230SEKSklad knižničného fonduvoľný

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.