Počet záznamov: 1
Bencharking ako nástroj konkurenčnej analýzy v e-marketingu vysokej školy
Názov Bencharking ako nástroj konkurenčnej analýzy v e-marketingu vysokej školy : habilitačná prednáška Autorské údaje Andrej Miklošík Autor Miklošík Andrej EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Korporácia Ekonomická univerzita v Bratislave . Obchodná fakulta Vydavateľské údaje Bratislava, 2014. - 77 s. Edícia Habilitačné a inauguračné prednášky Druh dokumentu prehľady (obzory) Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 65.012 - Metódy riadenia podniku a organizácie priemyslu, obchodu a dopravy Heslá benchmarking * marketing elektronický * školy vysoké * marketing Báza dát KNIHY Počet ex. 2, z toho voľných 2, prezenčne 0 Signatúra 883229, 883230
kniha
Signatúra Lokácia Dislokácia Info 883229 SEK Sklad knižničného fondu voľný 883230 SEK Sklad knižničného fondu voľný
Počet záznamov: 1