Počet záznamov: 1  

Informačný vplyv referenčných skupín na spotrebiteľské preferencie naprieč kultúrami

  1. Názov Informačný vplyv referenčných skupín na spotrebiteľské preferencie naprieč kultúrami
    Preklad názvuInformation influence of reference groups on consumer preferences across cultures
    Autorské údajePeter Štetka, Mária Braunová
    Autor Štetka Peter EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM
    Spoluautori Braunová Mária EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM
    Zdrojový dokument Trendy v podnikání 2014 : recenzovaný sborník příspěvků mezinárodní vědecké konference : Plzeň, 13. - 14. listopadu 2014. S. 1-6 CD-ROM. - Plzeň : Západočeská univerzita v Plzni, 2014 / Čechurová Lenka ; Jiřincová Milena ; Trendy v podnikání 2014 Mezinárodní vědecká konference. ISBN 978-80-261-0444-5
    Výstup z projektu VEGA 1/0100/13 Skúmanie dopadov aktuálnych javov svetovej ekonomiky na marketingové aktivity firiem (50%)
    VEGA 1/1174/12 Diagnostika podnikových procesov v kontexte manažmentu rizika a stanovenia hodnoty podniku (50%)
    PoznámkyVEGA 1/0100/13, 50%. - VEGA 1//1174/12, 50%
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 366 - Spotrebiteľ a jeho problémy
    Heslá spotrebitelia * správanie spotrebiteľa * správanie sociálne * informácie * kultúra * nákup
    AnotáciaDôvera ako základný predpoklad informačného vplyvu. Komparatívny index dôvery iným ľuďom. Situačné faktory informačného vplyvu.
    Kategória EPCPublikované príspevky na zahraničných vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE14 01140-009, originál dokumentu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.