Počet záznamov: 1  

Human resources marketing and the role of leadership in the process of making corporate culture

  1. Názov Human resources marketing and the role of leadership in the process of making corporate culture
    Preklad názvuMarketing ľudských zdrojov a rola vodcovstva v procese tvorby koporátnej kultúry
    Autorské údajeAnna Polednáková, Božena Hrvoľová
    Autor Polednáková Anna EUBFPMKPF - Katedra podnikových financií FPM
    Spoluautori Hrvoľová Božena EUBFPMKPF - Katedra podnikových financií FPM
    Zdrojový dokument Personnel marketing and personnel management - functions and competences : peer-reviewed proceedings of scholarly articles : VEGA 1/0053/12. pp. 96-106. - Bratislava : EKONÓM publishing, 2014. ISBN 978-80-225-3937-1
    Výstup z projektu VEGA 1/0053/12 Personálny marketing a personálny manažment v malých a stredných podnikoch v kontexte hospodárskych zmien
    PoznámkyVEGA 1/0053/12
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 65.011.1 - Politika podnikania. Podniková stratégia
    Heslá akvizícia * diverzita * kultúra podniková * zdroje ľudské * manažment personálny * marketing personálny * štruktúra podniku organizačná * identita podniková
    AnotáciaPolitické a kultúrne aspekty ako základ personálneho marketingu. Vplyv organizačnej kultúry na proces integrácie a výkonnosti akvizície. Kultúrna rozdielnosť v podniku - slabosť alebo výhoda? Ľudské zdroje v procese integrácie. Význam vodcovstva.
    Kategória EPCVedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Odkazy (5) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE14 01145-005, kópia plného textu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.